1. Jeg har modtaget en forkert vare?
Undskyld, Det er vores fejl. Kontakt venligst vores kundeservice for at bytte til den rigtig vare.
Vi sender den nye vare samme dag, når vi har fået din oplysninger.
2. Jeg har et produkt, som jeg ønsker at reklamere over. Hvad skal jeg gøre?
Vi garanterer, at de varer, du har bestilt, er fejlfri ved leveringen. Hvis du skulle modtage en defekt eller fejlleveret vare, er det vigtigt, at du kontakter Kundeservice hurtigst muligt. Så kan vi rette fejlen. De fleste situationer skal man tage nogle billeder af fejlmeddelse, som vises på printers skærm, også med din printers modelnummer.
Kundeservice tager imod din fejlanmeldelse og sender dig en Returseddel. Du skal udfylde og vedlægge de varer, der sendes retur. Det er naturligvis helt uden udgifter for dig.
Bemærk! Inden du returnerer defekt/fejlleveret vare, skal du kontakte Kundeservice for at få reklamationen godkendt og returportoen betalt.